Savaşçı
 
Savaşçı (Zihinsel) Klavuzu


A)Zihinsel savaşçı


1.Zihinsel Savaşçı Hakkında Kısa Özet


Zihinsel savaşçı;Savunmasına dayalı ve skill gücü ile oynayan karakter sınıfıdır..

1 adet Savunma,1 adet Sersemletme,3 adet Atak skill i mevcuttur.

Skill gücüne dayalı kastığından dolayı atağı yüksek silahlar kullanması daha faydalıdır..Atağı yüksek olan silah sınıfıda "Çift El" olarak adlandırılan "Kırmızı demir pala vb." silahlardır..Tek el atağı düşük bir silah kullanması durumunda Atak Gücü az olup Öfkesi olmaması nedeniyle yavaş kalacaktır..

2.Zihinsel Savaşçı "Statüler"


Zihinsel savaşçıların oyun başındaki atağı düşüktür..Öncelik olarak "Güçlü Beden" master seçildiğinden dolayıda savunması kuvvetlenir.

Bu durumda "STR" açığı ortaya çıkacağından dolayı 2 "STR" 1 "VIT" ile gelişim yapılabilir..

"STR" nin artması skill ataklarınızı o derece arttıracaktır..

Güçlü Beden masterinden sonra 3 "STR" 1 "VIT" veya 5 "STR" 2 "VIT" oranında gelişim yapılabilir..Burda kıstas itemlerinizdir..Gümüş bilezik - Abanoz Küpe - Kolye ve Ayakkabıdan gelen HP ile beraber "VIT" e verilmesi gereken statü sayısı artabilir..HP'niz yeterli ve kasarken rahat ediyorsanız 3 "STR" 1
"VIT" veya 5 "STR" 2 "VIT" oranında devam edebilirsiniz..

"STR" dolduktan sonra "VIT" doldurulmalıdır..

"VIT" doğrudan "Güçlü Beden" in etkisini arttırmaktadır..

"STR" ve "VIT" dolduğu taktirde geriye "INT" ve "DEX" kalıyor..

INT : Büyü Savunması

DEX : Savuşturma - Saldırı Gücü

2 "DEX" 1 "INT" veya Tam "DEX" gidebilirsiniz..

Azda olsa "INT" basarak "Büyü Savunmanıza" katkıda bulunmanız Suralara karşı faydanıza olacaktır..


3.Zihinsel Savaşçı "Skiller"

1. Güçlü Beden

>Yüksek miktarda savunma ekler ve "VIT" bonusu ile orantılı etkisi artar..

İlk Master yapılması en faydalı "Skill"dir..

2.Ruh Vurusu

>"STR" ve "DEX" ile hasarı artar..Zihinsel savaşçının olmazsa olmaz skillerinden biridir.

İkinci sırada master yapılması faydalıdır..

3.Güçlü Vuruş

>
"STR" ve "DEX" ile hasarı artar..Sersemletme şansı özelliği kendinden mevcuttur..Etrafındaki çember şeklinde slotlara etkisi olduğundan dolayı zihinsel savaşçıda ıskalama şansı en az olan atak skilidir..

Üçüncü veya Dördünce sırada Master seçilmesi faydalıdır..

4.Şiddetli Vuruş

>"STR" ve "DEX" ile hasarı artar.Çizgisel vuruş yapar..Iskalama şansı en çok olan skilldir..Toplu slot keserken ve savaşlarda bir kaç kişi birleşmiş iken vurulduğu taktirde işe yaramaktadır..

Üçüncü veya Dördüncü sırada master yapılması faydalıdır.

5.Kılıç Darbesi

>"STR" ve "DEX" ile verdiği hasar artar.Sersemletme skill idir..

En son master açılması en uygun skildir..

Tercihinize göre Ruh Vurusu ile Güçlü Vuruş un yerini değiştirebilirsiniz..Güçlü Vuruş un sersemletme özelliği çoklu slotlarda 2-3sn likde olsa size gelecek birkaç slotun atağını keser..

>>1. Masterinizi 17 de açmayı deneyin..17 de Master olmaz ise Yaşlı Kadın dan sıfırlayarak 17 de açmayı deneyin..

>>2. Masteriniz için şimdiden Gözlem Bandı aramaya başlayın..17 de açılmazsa gözlem bandı ile 16 ya düşürüp tekrar deneyin..Gözlem Bandı elinizde kalmadığı taktirde siteden Ep ile sıfırlayıp tekrar 17
de açmayı deneyebilirsiniz..

>>3. , 4. ve 5. Masteriniz içinde yukardakiler geçerlidir..

NoT:Bütün masterlerinizi "17" de açarsanız "70 lvl" de 4 masteriniz olur..Buda sizin için oldukça faydalı olacaktır..Örnek olarak hepsinin 18 de açıldığını varsayarsak 74 lvl de 4 masterimiz olur..4 lvl kasmak
en azından 1 haftalık bir kayıp..Ayrıca 4 de skill puanı kaybıdır..Ve uzun solukta oynayıp 85 levellere kadar kasmayı düşünüyorsanız 5.Masteri açmak adına bütün skilleri 17 de açmanız gereklidir..

4.Zihinsel Savaşçı "Kasma Yerleri"

1-5 LeveL Arası Köpek Slotları - Kurt Slotları

5-10 LeveL Arası Domuz Slotları - Ayı Slotları

10-15 LeveL Arası Kaplan Slotları - Ayı Slotları

15-20 LeveL Arası Beyaz Yemenli Slotları

20-27 LeveL Arası Yabani Slotları

27-38 LeveL Arası Ork Slotları(Dev ve Siyah olmayan) - Örümcek Slotları

38-50 LeveL Arası Siyah Ork Slotları veya Kırmızı Örümcek Slotları

50-54 LeveL Arası Siyah Ork Slotları - Örümcek Zindanı 1. Kat Girişteki Slotlar

54-60 LeveL Arası Şeytan Kulesi - Örümcek Zindanı 1. Kat Slotları

60-65 LeveL Arası 2. Kat Örümcek Zindanı Giriş slotları ( Küçük ve Orta boy örümcekler) -- Ep yok ise 1. Kat Örümcek Zindanında 68 lvl lere
kadar kasılabilir..

65-79 LeveL Arası 2. Kat Örümcek Zindanı --
NoT: EP'si olmayanlar Buz Golemleri veya Kurbağalarda 75 Levele kadar kasabilir..

79 LeveL ve Üstü Kızıl Orman slotlarında

>İtem ve Skill durumuna bağlı olarak kasmanıza en uygun yerlerdir..

Skilleri kullanma beceriniz - İtemleriniz - Statü dağılımına bağlı olarak daha öncede bu yerlerde kasabilirsiniz..

5.Zihinsel Savaşçı "Yang Kazanma"

1-25 LeveL Arası: Düşürdüğünüz itemler ve görevlerden gelen paralardan finansınızı kontrol edebilirsiniz..Ayrıca Metin taşlarından çıkaracağınız B.K ve Taşlar ile bütçenize katkı sağlayabilirsiniz..

25-40 LeveL Arası:At Madalyonu ve Dolunay / Kırmızı Demir Pala / Geyik Boynuzu Yay / Sonbahar Yelpazesi / Antik Çan / Siyah Yaprak Hançeri düşürerek..Bununla beraber çıkabilecek bonuslu itemlerden de para kazanabilirsiniz..Ayrıca Metin taşlarından çıkaracağınız B.K ve Taşlar ile de bütçenize katkı sağlayabilirsiniz..

40-48 Level Arası:Ork Reisi / Dolunay(Vahşi Okçudan şansa bağlı olarak düşebiliyor..Gördüğünüz zaman kesmeden geçmeyin) / Kasarken çıkan itemler ile para kazanabilirsiniz..Ayrıca Metin taşlarından çıkaracağınız B.K ve Taşlar ile de bütçenize katkı sağlayabilirsiniz..

NoT: Ork Reisi keserken yanınızda 1 kişi daha olmalı..Kendi atağınız Ork Reisine karşı yeterli olmadığından 1 Savaşçı veya Ninja ile çok rahat kesebilirsiniz..

48-65 LeveL Arası: Şeytan Kulesine çıkabilirsiniz.."Hırsızın Eldiveni" ve "Altın Şans Parası" ile oldukça iyi paralar kazanabilirsiniz..Çıkabilecek bonuslu itemlerde oldukça işinize yarar..50-55-60-65 LeveL metinlerini
keserek de bütçenize katkı sağlayabilirsiniz..

61 Levelden Sonra:2. katta iseniz çıkan itemleri satarak / Yüksek lvl metinler(65-70-75 LeveL) / Kraliçe Örümcek / Alev Kral (Alev Kral : Yanınızda zehirlemesi yüksek biri olması kaydı ile 2-3 de Savaşçı olmalı)

70 Level ve Sonra: 80 - 85 - 90 lvl Metinleri - Alev Kral - Dokuz Kuyruk - Sarı Kaplan Hayaleti / 2. katta düşen itemler..(Boss ları ve taşları keserken yanınızda 1-2 kişi daha olmalı-Sizle aynı lvl 1 ninja 1
savaşçı idealdir)

6.Zihinsel Savaşçı "İtemler"

1. Silah

Çift El silahlar kullanmalısınız..

Çift El Silahlar Listesi : Mızrak - Geniş Mızrak - Giyotin Pala - Örümcek Mızrağı - Kargı - Savaş Tırpanı - Kırmızı Demir Pala - Buzlu Uç - Oniki Ruh Kılıcı - Kurtuluş Palası - Aslan Katleden - Elektromanyetik Pala - Partizan -
Yarı İnsan Kılıcı - Kin Kılıcı...

Kırmızı Demir Pala +9 ve taşları bonusları güzel ise 55 - 60 lvl lere kadar idare edebilir..

Ne zaman yetersiz olursa o zaman lvl inize en yakın çift el silahı +6 , +7 , +8 , +9 yapıp kullanmaya başlıyabilirsiniz..

65 lvl de Partizan veya Elektromanyetik Pala +6 basıp uzun bir süre ( 70lvl silahının zor çıktığını hesaba katarsak belkide oyun boyunca ) kullanacaksınız..Partizan daha iyidir ama bulmak ve basmak açısından Elektromanyetil Paladan daha zordur..

Taç Seçimi olarak ,

2 Haneli Silahlar(PVP) : Savaşçıdan Koruyan Taş / Öldürücü Darbe Taşı

2 Haneli Silahlar(KASMAK) : Soğutma Taşı / Öldürücü Darbe Taşı

3 Haneli Silahlar(PVP): Savaşçıdan Koruyan Taş / Suradan Koruyan Taş / Soğutma Taşı

3 Haneli Silahlar(KASMAK): Soğutma Taşı / Öldürücü Darbe Taşı / Kavrama Taşı

2.Zırh

Zırh konusu kendi seçiminize kalmış ama en yüksek defans vereni kullanmanız faydanıza olacaktır.

Taş Seçimi;

2 Haneli Zırhlar : Hız Taşı - Savunma Taşı

3 Haneli Zırhlar : Hız Taşı - Savunma Taşı - Korunma Taşı

3.Kask

Demir kask kullanın..

Lvl siz kask + basılsa dahi defansı yetersizdir..41 lvl kaskıda +7 ye basarken inci istediğinden dolayı en iyisi 21 lvl Demir Kaskıdır..

Aynı zamanda 9 a basması da çok zor değildir..

4.Ayakkabı

"Kritik Vuruş" veya "Max. Hp" bonuslu ayakkabı kullanın..

Anka veya Mest Eden Ayakkabı önerebileceğim en iyi 2 ayakkabıdır..Anka Ayakkabı kendinden bloklama şansı verir..Mest Eden Ayakkabı ise büyü hızı..

5.Kalkan

Kalkan olarak 41 lvl e kadar +9 Savaş Kalkanı - 61 lvl e kadar +6,+7 Siyah Yuvarlak kullanın..

61 Lvl de ise +7,+8,+9 61 Lvl Kalkanı bulursanız çok faydanıza olacaktır..

6.Bilezik

Beyaz Altın Bilezik veya Gümüş Bilezik öneririm..

Öncelik olarak +7,+8,+9 Gümüş Bilezik kullanabilirsiniz..İlerleyen zamanlarda +8,+9 Beyaz Altın Bilezik bulmanız "HP"niz açısından çok faydalı olur..

7.Küpe

Str size lazım olduğu için Abanoz Küpe kullanmalısınız..Ayrıca vereceği "HP" de hesaba katılırsa en iyi seçim Abanoz Küpedir.

NoT:33 Levele kadar "Bakır Küpe" kullanabilirsiniz..

8.Kolye

Hp li veya Kritikli Kullanabilirsiniz..

Mümkünse Cennetin Gözü Kolye(Delici Vuruş) veya Beyaz Altın Kolye(STR) olsun..

Kendi özellikleride size katkıda bulunacaktır..


7.Zihinsel Savaşçı "İtem Bonusları Seçimi"

1.Silah

Seçimi En Faydalı Bonuslar;

  • Kritik Vuruş
  • Zehirleme Değişimi
  • Sersemletme Şansı
  • Delici Vuruş
  • + Güç
  • + Çeviklik
  •  
  • Büyü Hızı
2. Silah

Seçimi En Faydalı Bonuslar;

  • Max. HP
  • Kılıç / Çift El Savunması
  • Büyü Hızı
  • Hasarın Hp Tarafından Emilmesi
  • Hasarın Sp tarafından Emilmesi
  •  
  • Büyüye Karşı Dayanıklılık

3. Kask

Seçilebilecek En İyi Bonuslar;

  • Büyüye Karşı Dayanıklılık
  • Hasarın SP Emilmesi
  • Zehirleme Şansı
  • Ölümsüzlere Karşı Güç
  • Hp Yükleme
  •  
  • Sp Yükleme

4.Ayakkabı

Seçilebilecek En İyi Bonuslar;

  • Max. Hp
  • Kritik Vuruş
  • Kılıç Savunması
  • Çift El Savunması
  •  
  • Sersemletme Şansı

5.Kalkan

Seçilebilecek En İyi Bonuslar;

  • Sersemletmeye Karşı Bağışıklık
  • Yavaşlamaya Karşı Bağışıklık
  • + Güç
  • + Çeviklik
  • Beden Karşısında Atakların Bloklanması
  •  
  • Yansıtma Şansı

6.Bilezik

Seçilebilecek En İyi Bonuslar;

  • Max. Hp
  • Delici Vuruş
  • Hasarın HP tarafından Emilmesi
  •  
  • Düşmanın Sp sini Çalma
7.Küpe

Seçilebilecek En İyi Bonuslar;

  • Hareket Hızı
  • Kılıç Savunması
  • Çift El Savunması
  • Zehire Karşı Koyma
  •  
  • Düşmanın Sp sini Çalma
8.Kolye

Seçilebilecek En İyi Bonuslar;

  • Max. Hp
  • Kritik Vuruş
  • Delici Vuruş
  • Kılıç Savunması
  • Çift El Savunması
  •  
  • Sersemletme Şansı

8.PVP'de Zihinsel Savaşçı


Öncelikle Bedensel Savaşçılara karşı oldukça güçlüdür..

Kılıç Darbesi ile başlayıp , sırasıyla Masterden , Master olmayan Skill e doğru skilleri vurun..

NoT:Güçlü Vuruşunda sersemletme şansı vardır..Bu nedenle 2. vuruşuzdan sonra kullanmanızda fayda vardır..Ayrıca karşı tarafın skilinin size gelmesinide engelliyebilir..

Kara Büyü Suralara karşı güçsüzdür..

Büyü Savunması takımı yapmadığınız durumda suralar sizi çok rahat keser(Sizden 7-8 Level Düşük Kara Büyü Sura)

Ninjalar ile birbirine yakın güçtedir..Bir bıçakçının suikast - bıçak çevirme özellikleri engellendiği taktirde kesilebilir..

Okçular zihinsel savaşçıyı yüksek ihtimalde keser.Skill atağı en yüksek sınıf olduğundan dolayı..

Genel olarak sadece atağa dayalı bir ortamda ( Suraların büyüleri hariç ) ayakta uzun süre kalabilir..Ayakta kaldığı sürece skillerinize kritik gelirse karşı oyuncuları kesebilirsiniz..

 

Savasci (Bedensel) Klavuzu

Öncelikle selamlar herkese. Burada elimden geldigi kadar bedensel savasci hakkinda sizlere bilgi vermeye calisacam. Avantajlarini ve dezavantajlarini siralayacam.

Kisa bir bilgi vereyim. Bedensel savasci gücünü normal kilic vuruslarindan alir. Bu da demektir ki kilic vuruslarimizi ne kadar güclendirirsek biz de o kadar gücleniriz. Bu yüzden hava kilicini ilk sirada master yapiyoruz. Skiller sadece zamanlari geldiginde kullanmaya ve rakibi yere düsürmeye yarayan alternatiflerdir. Bedensel savasciyi kendine has yapan iki skill vardir; hava kilici ve öfke. Bunlar master olmadan tam anlamiyla bir bedensel savasci olamazsiniz. Diger 3 skillimiz (kilic cevirme, üc yönlü kesme, hamle) sadece kullanildiginda anlik hasar veren skiller oldugu icin hic bir özelligi yoktur diger karakterlerin hasar veren skillerinden. İleride deginecez bu konuya bol bol.

Statlardan bahsedelim:

Savascinin en önemli stat'i STR'dir. Bedensel savasci da tamamen atak üzerine dayali bir karakter oldugu icin önceligi her zaman STR'ye vermelisiniz. Zira hava kilicinin verdigi degeri str arttirir. Gücünüz tamamen kilicla verdiginiz hasara bagli oldugu icin de bu hayati önem tasir. Bu yüzden önce hava kilicini master yapiyoruz ki hem normal vurus gücümüz hem de skillerimizin vurus gücü artsin.

Tavsiye ettigim stat gelisimi söyle:

Baslarda 2 STR 1 VIT. VIT 30 oldugunda full STR. STR full oldugunda full VIT. Daha sonra da full DEX.

Bunu kendinize göre degistirebilirsiniz fakat benim tavsiyem bu yönde. 2 STR 1 VIT, 3 STR 1 VIT, (hic tavsiye etmesem de) 1 STR 1 VIT seklinde de gelistirebilirsiniz statlarinizi.

Skillerden bahsedelim:

Oncelikle her skill hakkinda biraz bilgi vereyim:

Hava kilici: Yari pasif bir skilldir. Acildiginda süresi dolana kadar kilic darbelerimizin ve skillerimizin verdigi hasari arttirir. Bedensel'i bedensel yapan en önemli iki skillden birisidir. İlk sirada master yapilmasi gerekmektedir.

Öfke: Yukarida degindigimiz bedensel'i bedensel yapan iki skillden digeri de öfkedir. Zira ne demistik? Bedensel savascinin gücü kilic darbelerindedir. Bu yüzden de kilicini mümkün oldugu kadar hizli kullanmalidir bir bedensel savasci. Bu da anca öfke'yi master yaparak olur. Öfke aldiginiz zarari arttirsa da size öyle bir saldiri hizi verir ki genellikle rakipleriniz sizi öldürmeye calismaktan cok yerden kalkabilmeye konsantre olur. Aldiginiz fazla hasarlari saldiri hizini gayet güzel kapatir, üzerine kâra gecer. Verdigi hareket hizi da cabasi. 2. sirada master yapilmalidir.

Kilic cevirme: Kilic cevirme alan skill'i olmasinin disinda hic bir özelligi olmayan, sadece rakibe hasar veren bir skilldir. Kacirma ihtimali azdir fakat dolum süresi uzundur. Pvp yerine kasmaya agirlik verenlerin 3. sirada kilic cevirmeyi acmalari daha uygun olur.

Üc yönlü kesme: Üc yönlü kesme her ne kadar iskalama sansi bir hayli yüksek olsa da pvp'de bedensel savascinin en etkili atak skillidir. Toplam verdigi hasar kilic cevirmeden yüksek olmakla birlikte dolum süresi de 15 saniyedir. Ayrica kitaplari da kilic cevirmeden ucuz oldugu icin kolay gelistirilebilir bir skilldir. Pvp'ye agirlik vermek isteyenlere tavsiyem üc yönlü kesmeyi ücüncü sirada master yapmalaridir. Yok ben suya sabuna dokunmam kasarim derseniz üc yönlüyü 4. siraya birakabilirsiniz.

Hamle: Rakibi sersemletmesinden baska hic bir özelligi olmayan, hasari düsük bir skilldir. Dolum süresi de bir hayli fazladir. Yüksek lvl'larda neredeyse herkeste sersemlige karsi bagisiklik bulunan bir kalkan olacagi icin bu skill'i master yapmaniz size hic bir sey kazandirmayacaktir. Dolayisiyla son siraya birakilmasi gereken bir skilldir. 1 puan verildigi takdirde bile zaten islevini yerine getirmektedir.

Pvp icin tavsiye edilen skill siralamasi:

Hava kilici > Öfke > Üc yönlü kesme > Kilic cevirme > Hamle

Kasmak icin tavsiye edilen skill siralamasi:

Hava kilici > Öfke > Kilic cevirme > Üc yönlü kesme > Hamle

Gördügünüz gibi bedensel savasci oynamasi ve ögrenmesi en kolay karakter. Elinizde pek fazla bir secenek yok. Fakat kolay oldugu kadar da eglenceli bir karakter. Özellikle bedensel savasciyla kasarken aldiginiz keyfi diger hic bir karakterden alacaginizi sanmiyorum. (Büyülü silah suralar hakkinda biraz soru isareti var kafamda sadece, lvl 80'lere gelince onlar kadar iyi kasabilen bir karakter mevcut degil malesef)

Simdi gelelim karakteri digerlerinden ayiran en büyük etkene, itemler.

Öncelikle kasma esnasinda ve savas esnasinda farkli itemlar kullanmamiz gerektigini söyleyebilirim (tabi ki secim yapma sansi sunan itemlariniz varsa)

Kasarken mutlaka kritige abanmaniz gerekiyor. Eger zindanda kasiyorsaniz ilaveten simsek dayanikliligi cok isinizi görür. %10'un üzerinde simsek dayanikliliginiz varsa neredeyse kritik yemezsiniz örümceklerden. %15 yaparsaniz tutabilene ask olsun. Bir de %20'nin üzerinde kritiginiz varsa cok rahat lvl atlayabilirsiniz. Bunlari yaparken hp'nizi de makul bir seviyede tutmaya özen gösterin. Gümüs bileziginiz +9 degilse +6 cennetin gözü bilezik bulabiliyorsaniz onu kullanin. Savasci icin abanoz kupeden daha ideal bir küpe yoktur, o yüzden abanozdan vazgecmeyin asla. Kalkanda da str bonusu varsa tadindan yenmez. Tabi bir de bloklama var. Söyle ki; +6 anka ayakkabi %7 (yanlis hatirlamiyorsam), zirhta %15 bloklama, kalkanda %15 bloklama ve zirhta +4 korunma tasi basili birisinde toplamda %45 blok sansi oluyor. Bu da demektir ki örümceklerin size her vurusunun %45 oranda etki etmeme sansi mevcut. Tabi bunun icin cok para ve cok sansa ihtiyaciniz var o yüzden siz yukaridaki önerilerimi dikkate alin bence.

Düelloda ise karsinizdaki rakibin kullandigi silaha göre bir savunmaniz olmasi gerekir. Misal: kilic savunmasi, bicak savunmasi, cift el savunmasi veya kara büyü suralar icin büyü savunmasi. Genelde herkes kilic savunmasina yüklendigi icin bu konudan en cok bedensel savascilar (sayilari daha fazla oldugu icin) daha sonra da büyülü silah suralar cekiyor. Zihinseller genellikle cift el kullaniyorlar. Kilic savunmasini asmanin tek yolu da delici vurustan geciyor. Düelloda savunmayi da saldiriyi da elden birakmamaniz gerektigi icin makul derecede bir savunma (kalanini 61 kalkani ile kapatmaya calisin) elde ettikten sonra saldiriniza önem vermeniz gerekiyor. Cünkü yukarida da dedigim gibi bedensel savasci atak üzerine kurulmustur. Delici ve kritik bonuslarini birbirine yakin yüzdelerde tutmaya bakin. Ikisi de %30 civarinda olursa iste o zaman karsinizdaki rakip kim olursa olsun ecel terleri dökmeye baslayacaktir. (tabi aranizda onlarca lvl farki yoksa)

Bir de "yari insanlara karsi güclü" bonusu var ki düellonun kaderini belirler. Bildigim kadariyla kaskta, bilezikte, kilicta bulunuyor bu bonus. (kupe de olup olmadigini tam hatirlamiyorum) Bu bonusun yüzdesi kadar diger oyunculara vurdugunuz hasar da artiyor. Karsinizdakinin savasci, sura, ninja veya saman olup olmamasi onemli degil, yeter ki oyuncu olsun. Fakat bu bonus yaratiklara karsi etkili olmuyor.

65 lvl'a kadar eger bulabilirseniz ortalamasi yüksek bir +9 dolunay kullanmaniz sizin yarariniza olacaktir. Bulamazsaniz +6 kanli, +6 büyük kilic, +6 ucan büyücü veya +6 yarimaya tamah etmeniz gerekecektir büyük ihtimalle cünkü bunlarin +7'leri cok nadir bulunur. +7 olsa bile hic biri ortalamasi %30 olan bir +9 dolunayin verdigi etkiyi veremez. Hatta +9 olsalar bile veremezler :)

Eger kasmaktan yanaysaniz kiliciniza sogutma ve öldürücü darbe taslari basmaniz gerekir. 3 slotlu bir kiliciniz var ise yanina canavardan koruyan tas (bunu basacaksaniz +4'den asagisini basmayin) veya kavrama taslarindan birini ekleyebilirsiniz. Secim size kalmis.

Pvp'ye agirlik verecem derseniz istediginiz karaktere karsi güclü olan taslardan birini veya ikisini hatta ücünü ekleyebilirsiniz.

Ikisi de orta seker olsun diyenler icin savasci ve öldürücü darbe taslarini öneririm. Ne de olsa oyunun %60'indan fazlasi savasci.


 
  Bugün 4 ziyaretçi (4 klik) kişi burdaydı! Hazırlayan BY DamnatioN
 
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol